niedziela, 14 grudnia, 2025

Search: Sample

Niewykorzystane skarby promocyjne Krakowa

Niedawno Gazeta.pl  pisała o niewykorzystaniu przez Kraków potencjału promocyjnego krakowskich sportowców, robiących międzynarodową karierę. Tym razem Gazeta Wyborcza pyta osoby odpowiedzialne za promocję miasta o to, jak można spożytkować wizerunek Agnieszki Radwańskiej do promocji Krakowa i dlaczego...

Anna Łopuch

Od lipca 2008 roku zajmuje stanowisko dyrektora PR w VSoft, gdzie pełni także funkcję szefa marketingu. Jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, realizację strategii marketingowej i współpracę z zewnętrznymi partnerami firmy. Wcześniej była sekretarzem projektu.

ISO, czy to rzeczywiście jest potrzebne?

Czy to jakiś żart? Po co agencji PR ISO? Jak można mierzyć coś, co jest niewymierne? – takie pytania padły niedawno na forum PRoto.pl pod informacją o certyfikacie ISO wdrożonym w czerwcu 2008 przez agencję Ad Publica....

Brak wyników

spot_img