Search: Sample
„Prawie 36 proc. Polaków myśląc o zmianie pracy, bierze pod uwagę opinie o swoim potencjalnym pracodawcy”, pisze Anita Błaszczak na portalu Rzeczpospolitej. Autorka udowadnia, że warto inwestować w wizerunek firmy szukając nowych pracowników. Wzrost znaczenia marki...
W mijającym tygodniu redakcja PRoto znalazła w prasie, Internecie i na własnej skrzynce mailowej 26 ogłoszeń o pracę. ING Bank Śląski poszukuje specjalisty ds. promocji, a Centrum Kultury i Inicjatyw Obywatelskich w Podkowie Leśnej osoby na...
15 kwietnia na konferencji prasowej organizacja The Superbrands poinformowała o wyborze 20 najlepszych marek biznesowych i konsumenckich. Znalazły się wśród nich kolejno następujące marki (w kategorii biznesowych): TVN 24, PZU, Telekomunikacja Polska, Microsoft, PGNiG, PricewaterhouseCoopers, RWE...