wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Czy polscy PR-owcy są kreatywni?

Tylko 1/3 pracowników polskiej branży marketingowej kojarzy kreatywność z umiejętnością wpadania na użyteczne, praktyczne pomysły – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję On Board PR i wydawnictwo Flashbook.pl. Pozostali badani uważają m.in., że kreatywność to umiejętność...

Lobbyści pod kontrolą?

Nowości informują o rozpoczęciu rejestracji lobbystów. Aby lepiej kontrolować działających w Brukseli lobbystów, Komisja Europejska uruchomiła rejestr, do którego dobrowolnie mają zapisywać się przedstawiciele różnych grup interesów.Jak podaje autor artykułu, KE nie zdecydowała się utworzyć obowiązkowego...

ComPress dla operatora

Agencja ComPress współpracuje z firmą Inotel, operatorem telekomunikacyjnym. Agencja ma przygotować dla klienta strategię działań PR. Zajmie się także prowadzeniem relacji z mediami i edukacją rynku w zakresie usług oferowanych przez firmę. W ramach współpracy agencja...

Brak wyników

spot_img