sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Droższe paliwo – gorszy wizerunek?

Czy stan Kalifornia musi szczególniej zadbać o swój wizerunek w obliczu podwyżek cen paliwa – pyta na łamach The Desert Sun Debra Gruszecki. Zdaniem Caroline Beteta, szefowej kalifornijskiej Komisji ds. Podróży i Turystyki, spekulowano już na ten...

PR czy spam

Na stronie bizcommunity.com można znaleźć tekst Robynn Burs o tym, w jaki sposób dziennikarze piętnują zbyt częste wysyłanie informacji przez PR-owców. Redaktor naczelny magazynu Wired Cis Andersen opublikował nawet w październiku 2007 listę PR-owców, którzy „spamowali” go...

wywiad z… Pauliną Wołczek–Rozowską o działaniach komunikacyjnych przy Heineken Open’er Festival

Cieszymy się, że dziennikarze przyjeżdżają na nasz festiwal nie tylko pracować, ale także dobrze się na nim bawić. Dbamy by w działaniach PR zachować złoty środek i by w przypadku festiwalu muzycznego najważniejsza była właśnie sztuka.

Brak wyników

spot_img