środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Konsorcjum dla Poznania

Urząd Miasta wybrał firmy, które zrealizują dla Poznania strategię na lata 2008-2012. Zwycięskie okazało się konsorcjum agencji strategiczno-kreatywnej Just i Instytutu Konkurencyjnej Ekonomii Regionów, specjalizującego się m.in.w prowadzeniu badań metropolitalnych oraz marketingu terytorialnym. Przedstawione koncepcje oceniała...

Sztuczne czy naturalne?

Reporterzy TVN 24 przekonują, że Lech Kaczyński zmienia swój image. Teraz stawia na naturalność i nieformalność. Ale czy ten obraz pasuje do głowy państwa, zastanawiają się razem z ekspertami ds. PR dziennikarze.Zdaniem autorów reportażu Kaczyński w...

Altar i 4D Media Relations

Krakowska agencja 4D Media Relations rozpoczyna pracę na rzecz firmy Altar. Do zadań agencji należeć będzie: obsługa w zakresie komunikacji medialnej, koordynacja działań public relations oraz dbanie o wizerunek nowego klienta. Firma Altar działa na rynku...

Brak wyników

spot_img