czwartek, 18 grudnia, 2025

Search: Sample

Recesja a PR

Rise Birnbaum na łamach portalu bulldogreporter.com publikuje artykuł na temat PR-u w okresie recesji gospodarczej. Autorka uważa, że w czasie gdy ekonomia zwalnia, najszybciej zmniejsza się budżet przewidziany na marketing i PR. Według niej jest to...

Jak budować wizerunek w oczach pracownika

Jakie instytucje finansowe są liderami w employer brandingu, czyli kreowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy, zastanawia się Mirosław Konkel na łamach Pulsu Biznesu. Zauważa on, że lekarstwem na kadrowe deficyty może być właśnie budowa obrazu dobrego pracodawcy....

Komunikacja kryzysowa w pigułce

Anna M. Wróbel na łamach Gazety Samorządu i Administracji doradza, jak komunikować się w sytuacji kryzysowej. W artykule możemy przeczytać, że do kryzysu trzeba się odpowiednio przygotować, wyćwiczyć sposób działania i formę komunikacji. Poza tym autorka...

Brak wyników

spot_img