środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Marketing prezydencki

O wizerunku prezydenta i odpowiedzialności jego kancelarii za ten wizerunek, pisze Maciej Rybiński w Fakcie. Autor artykułu jest zdania, że prezydent częściowo sam jest winny swojemu obrazowi w mediach. „Potoczny wizerunek prezydenta jest fałszywy”, przekonuje Rybiński. Tłumaczy...

Nagroda w Polskim Konkursie Reklamy

Agencja Partner of Promotion została nagrodzona za działania PR w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008. Agencja otrzymała brąz za kampanię „Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers”, realizowaną dla firmy Procter&Gamble. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Active Advertising,...

Jeremy Galbraith

Dyrektor generalny Burson-Marsteller w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz członek Ogólnoświatowego Zespołu Zarządzającego firmy. Od 1 kwietnia 2010 członek zarządu Solski Burson-Marsteller. W latach 2000-2007 był dyrektorem generalnym firmy Burson-Marsteller w Brukseli, a dołaczył do...

Brak wyników

spot_img