środa, 9 lipca, 2025

Search: Sample

Kampania „Zima 2008”

W najnowszym Pulsie Biznesu ukazał się artykuł o nowym pomyśle Polskiej Organizacji Turystycznej na promocję naszego kraju. Jak twierdzi jeden z doradców POT Michał Nykowski „W związku z wejściem Polski do strefy Schengen mniej będzie turystów...

Wilk symbolem Polski?

Rozpoczęła się akcja mająca wpłynąć na postrzeganie wilków, informuje Gazeta.pl. Celem tej nietypowej kampanii jest zmiana wizerunku wilka, dzięki której zwiększona ma być szansa na ocalenie tego zagrożonego zwierzęcia. Z inicjatywy WWF powstały bajki, opowiadające o...

Producent wybielaczy ratuje żaby

Portal CSRwire donosi, że producent wybielaczy Clorox został oficjalnym sponsorem inicjatywy Amphibian Ark „2008 Year of the Frog”. Głównym celem akcji jest poinformowanie ludzi o zagrożeniu wyginięciem 165 gatunków żab na świecie. Jednymi z najpoważniejszych przyczyn zjawiska są:...

Brak wyników

spot_img