piątek, 1 sierpnia, 2025

Search: Sample

Nowy klient Papaya Group

Agencja Papaya Group nawiązała współpracę z wydawcą miesięcznika Off-Road PL - Magazyn 4x4. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii PR informującej o zmianach w tytule. Do zadań agencji należeć będą relacje z mediami, opracowanie strategii...

Specjaliści o konsumentach

W najnowszej Gazecie Finansowej ukazały się artykuły Ryszarda Solskiego i Anny Król na temat public relations. Solski w swoim tekście opisuje najważniejsze grupy docelowe branży PR. Stwierdza, że „ostatecznym odbiorcą komunikatu są czytelnicy, słuchacze, telewidzowie, internauci....

Co ma Blade Runner do Funduszy Europejskich

Pod koniec grudnia ruszy kampania uświadamiająca rolę i znaczenie Funduszy Europejskich. W ramach Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce powstały dwa spoty reklamowe promujące projekt. Pojawią się one w telewizji pod koniec grudnia, a na luty...

Brak wyników

spot_img