Search: Sample
Zestaw z lupką do poszukiwania krasnali, śpiwór w kształcie syreniego ogona czy koszulki z hasłem LikeKonik – to gadżety promocyjne Wrocławia, Warszawy i Krakowa, podaje Rzeczpospolita. Wrocław silnie promuje krasnale, a duże zainteresowanie wzbudził zestaw do...
3. września eksperci zasiadający w Radzie Marek rozpoczęli głosowanie, które ma wyłonić najsilniejsze marki na polskim rynku. Oprócz nich na poszczególne marki głosowali także polscy konsumenci. Organizacja Superbrands zleciła instytucji badawczej CBM Indicator przeprowadzenie badania opinii...
Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zorganizował badanie na temat czarnego PR-u oraz wizerunku branży w oczach jej przedstawicieli. Inicjatorami projektu byli: prof. Jerzy Olędzki, kierownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej...