Search: Sample
W najnowszej Gazecie Finansowej ukazały się artykuły Ryszarda Solskiego i Anny Król na temat public relations. Solski w swoim tekście opisuje najważniejsze grupy docelowe branży PR. Stwierdza, że „ostatecznym odbiorcą komunikatu są czytelnicy, słuchacze, telewidzowie, internauci....
Pod koniec grudnia ruszy kampania uświadamiająca rolę i znaczenie Funduszy Europejskich. W ramach Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce powstały dwa spoty reklamowe promujące projekt. Pojawią się one w telewizji pod koniec grudnia, a na luty...
Tytuł:„Mama w pracy” Podmioty realizujące kampanię: Fundacja Świętego Mikołaja wraz z partnerami: Europejskim Funduszem Społecznym, Caritas Polska, dziennikiem Rzeczpospolita, Instytutem MillwardBrown SMG/KRC, AMS, domem mediowym - Initiative Media oraz TVP2. Grupa docelowa: Ustawodawcy, władze państwowe, pracodawcy,...



