wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Specjaliści o konsumentach

W najnowszej Gazecie Finansowej ukazały się artykuły Ryszarda Solskiego i Anny Król na temat public relations. Solski w swoim tekście opisuje najważniejsze grupy docelowe branży PR. Stwierdza, że „ostatecznym odbiorcą komunikatu są czytelnicy, słuchacze, telewidzowie, internauci....

Co ma Blade Runner do Funduszy Europejskich

Pod koniec grudnia ruszy kampania uświadamiająca rolę i znaczenie Funduszy Europejskich. W ramach Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce powstały dwa spoty reklamowe promujące projekt. Pojawią się one w telewizji pod koniec grudnia, a na luty...

Mama w pracy

Tytuł:„Mama w pracy” Podmioty realizujące kampanię: Fundacja Świętego Mikołaja wraz z partnerami: Europejskim Funduszem Społecznym, Caritas Polska, dziennikiem Rzeczpospolita, Instytutem MillwardBrown SMG/KRC, AMS, domem mediowym - Initiative Media oraz TVP2. Grupa docelowa: Ustawodawcy, władze państwowe, pracodawcy,...

Brak wyników

spot_img