Search: Sample
Agencja Fabryka Wizerunku podpisała umowę na obsługę public relations sieci klubów i restauracji Czekolada. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii public relations, a także utrzymywanie relacji z mediami, koordynację ogólnopolskiej kampanii medialnej i obsługę imprez specjalnych...
Puls Biznesu poświęcił dużo uwagi inicjatywom Polskiej Organizacji Turystycznej promującym Polskę w Wielkiej Brytanii. W gazecie znalazła się informacja, że POT stworzył wstępny projekt kampanii „Zima 2008”, zachęcającej Brytyjczyków do szusowania po polskich stokach. Dziennikarze dowiedzieli...
Na początku grudnia Magdalena Sawicka objęła funkcję marketing&communications managera w firmie Accenture. Stanowisko to wcześniej zajmowała Halina Frańczak. Do jej obowiązków należy tworzenie i wdrażanie lokalnych planów marketingowych, budowanie strategii komunikacyjnej firmy i jej realizacja, a także koordynacja...



