Search: Sample
Puls Biznesu przekonuje, że firmowy blog to skuteczne, a przy tym relatywnie tanie narzędzie promocji marki oraz produktów każdego przedsiębiorstwa. Krzysztof Urbanowicz, prezes jednej z firm tworzącej blogi biznesowe, uważa, że powinny one mieć przejrzystą formę,...
Polski spot „Piaskownica”, promujący Europejski Rok Równych Szans Dla Wszystkich, zdobył główną nagrodę w konkursie na najlepszą reklamę audiowizualną. Konkurs rozstrzygnięto podczas ceremonii zamknięcia i podsumowania Europejskiego Roku Równych Szans Dla Wszystkich w Lizbonie. Zwycięska reklama,...
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej organizuje wspólnie z Gazetą Wyborczą akcję społeczną Razem Cieplej. Ma ona formę konkursu grantowego skierowanego do lokalnych organizacji pozarządowych, które – poprzez przygotowane projekty – mają zachęcić do działania na rzecz potrzebujących, kształtować...



