sobota, 17 maja, 2025

Search: Sample

Od kropli do źródła

Jak informuje Brief, rozpoczęła się kampania public relations wody źródlanej Kropla Beskidu. Ambasadorem marki, która promuje się hasłem „Po kropli do źródła”, została Maria Seweryn. Aktorka ma wraz z rodziną zachęcać Polaków do pielęgnowania tradycji rodzinnych,...

Warszawa radzi Poznaniowi

Na łamach Biznesu Poznańskiego Agnieszka Grabowska opisuje spotkanie, które dotyczyło promocji Poznania. Gościem specjalnym był Alex Kloszewski, założyciel fundacji Warsaw Destination Alliance. Kloszewski powiedział: „budowanie marek miast i regionów to wspólny cel instytucji publicznych i prywatnych....

(Nie)turystyczne regiony

„Zaniedbania w kreowaniu wizerunku Polski wynikają po części z faktu, iż spora część branży nie »odnalazła się« w nowych czasach” – pisze Monika Błasikiewicz-Tormanowska w magazynie Rynek Turystyczny. Zdaniem autorki w wielu polskich miastach branża turystyczna...

Brak wyników

spot_img