wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Cenna marka miast

O inwestycjach polskich miast w strategie promocyjno-wizerunkowe można przeczytać w Pulsie Biznesu. Ostatnio władze Gdańska wyłożyły 500 tys. zł na realizację strategii reklamowo-komunikacyjnej, na którą przetarg wygrała agencja Demo Effective Launching. Anna Zbierska, kierownik referatu promocji...

Rykowski odchodzi z banku

Krzysztof Rykowski, dotychczasowy dyrektor biura PR i rzecznik prasowy w Banku BISE, zakończył po piętnastu latach pracę w firmie. 9 listopada nastąpiła fuzja pomiędzy Bankiem BISE a Bankiem DnB NORD Polska, w wyniku której Bank BISE...

Nowa identyfikacja KGHM

Agencja White Cat Studio wygrała przetarg na zmianę wizerunku KGHM Polska Miedź. Zakres prac agencji obejmuje m.in. stworzenie nowej strategii komunikacji wizualnej, nowego logo, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej i jej wdrożenie. W trwającym od stycznia tego...

Brak wyników

spot_img