czwartek, 11 grudnia, 2025

Search: Sample

Zmiana zachowań konsumentów

CSRwire donosi o tym, że konsumenci z USA coraz częściej zwracają uwagę na społeczne zaangażowanie firmy, której produkty kupują. Amerykańska agencja marketingowa BBMG przy współpracy z Global Strategy Group i Bagatto Customers Insights Consultancy postanowiła zbadać...

Maciej Partyka

Od 5. listopada 2007 roku pracuje w zespole brand PR w Kompanii Piwowarskiej. zajmuje stanowisko specjalisty ds. brand PR-u, zajmuje się obsługą public reations wybranych marek Kompanii; realizuje też projekty z zakresu komunikacji. Partyka przez ponad 2...

Anna Mikosz

Jest specjalistą PR Radia ZET (od maja 2008 roku). Wcześniej (od listopada 2007 roku) zajmowała stanowisko PR managera w CityBoard Media. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacji firmy, współpracę z mediami oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez...

Brak wyników

spot_img