środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Wypromować debiut

Rozpoczęła się kampania promocyjna spektaklu „Kamienie w kieszeniach”. Akcja ma charakter informacyjny - opiera się na wykorzystaniu outdooru, reklamy prasowej i marketingu bezpośredniego. Za kreację odpowiada CAM Media, a za działania public relations związane ze spektaklem...

Studenci interesują się CSR-em

Od 30. listopada do 2. grudnia w Poznaniu będzie trwała ogólnopolska konferencja na temat odpowiedzialności w biznesie, której organizatorem jest AIESEC. Impreza jest otwarta dla wszystkich studentów zainteresowanych tematem CSR-u. Odpowiedzialna przedsiębiorczość, społeczna odpowiedzialność a strategia...

Młodzi biznesmeni

O drodze biznesowej Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna, można przeczytać w Newsweeku. Agencję DougFaberFamily założyli w bardzo młodym wieku (Olechowski miał wtedy 19 lat), a ich celem było „stworzenie mocnej grupy komunikacji marketingowej o czysto polskim...

Brak wyników

spot_img