Search: Sample
Jak podaje Gazeta Wyborcza Bydgoszcz, Paweł Frątczak zajmie się wizerunkiem Państwowej Straży Pożarnej. Frątczak jest rzecznikiem kujawsko-pomorskich strażaków; teraz wybierze i wyszkoli zespół prasowy, który zajmie się relacjami straży pożarnej z mediami. Jak mówi Gazecie: „Współczesny...
Agencja Toolbox poprowadzi kampanię społeczną „Zdrowe plecy”. Działania są realizowane na zlecenie Gedeon Richter, w ramach aneksu dołączonego do obowiązującej od lutego umowy pomiędzy firmami. Obejmą one: kontakty z mediami, organizację spotkań informacyjnych dla lekarzy i...
„W świetle zmęczenia odbiorcy tradycyjną reklamą, poszukiwanie nowych i bardziej efektywnych form komunikacji stało się niemalże koniecznością” – czytamy w Business Media. Jedną z takich form, przynoszącą również profity PR-owskie, jest zaangażowanie marki w promocję sztuki.„Kiedy...



