wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Czas na public relations

„Postanowiłam skorzystać z dobrze rozwijającego się aktualnie rynku PR i związać się ze specjalistyczną firmą doradczą” – mówi Rzeczpospolitej Magdalena Jeziorowska, starszy konsultant w agencji On Board. Najważniejsze dla niej są atrakcyjne perspektywy rozwoju zawodowego, a...

PR-owcy powinni blogować

Na portalu speechwriting-ghostwriting.typepad.com możemy przeczytać o potrzebie blogowania przez specjalistów ds. PR-u. Autorka artykułu, Jane Genova, zwraca uwagę, że wielu PR-owców ignoruje możliwości, jakie dają blogi i inne media internetowe do przekazywania swoich informacji i realizowania...

WAWA na nowo

Zmienił się zakres kompetencji osób odpowiadających za PR i promocję radia WAWA. Do działu marketingu i promocji RADIA WAWA dołączył także nowy pracownik. Jest nim Piotr Zalewski, który zajmie się działaniami public relations, koordynacją eventów i promocją....

Brak wyników

spot_img