Search: Sample
Z Gazety Krakowskiej możemy dowiedzieć się, dlaczego komendant Janusz Wiaterek chce się promować przy pomocy agencji PR-owskiej. Komendant straży miejskiej w Krakowie chce wynająć agencję i za 3 400 złotych miesięcznie naprawić wizerunek straży. A wszystko dlatego,...
Oficyna Wydawnicza Branta wydała książkę autorstwa Leszka Kamińskiego, pod tytułem „Komunikacja korporacyjna a biznes”. Publikacja ma charakter praktycznego poradnika i odpowiada na wzrastające we współczesnym biznesie zapotrzebowanie na działania komunikacyjne. Kamiński, wykładowca akademicki, dziennikarz i rzecznik...
Joanna Okupska objęła stanowisko specjalisty ds. PR-u w wydawnictwie Media4Mat. Zastąpiła na nim Joannę Tarasiewicz, która odeszła z firmy. Do głównych obowiązków nowego PR-owca będzie należało m.in. promowanie poradnikowo-ogłoszeniowego formatu Echa Miasta oraz wspieranie kolejnych posunięć...



