Search: Sample
„Dziś o wiele łatwiej można promować obiekty turystyczne, regionalne atrakcje, a nawet całe miasta” – pisze w magazynie ProKREACJA Joanna Delbar. Jej zdaniem „Ilość narzędzi, dzięki którym można pokazać najciekawsze miejsca, jest olbrzymia. Wszystko zależy jedynie...
Miejska Pracownia Urbanistyczna postanowiła zatrudnić agencję PR, która „wytworzy pozytywny odbiór społeczny” dokumentów urzędu. O nowym pomyśle urzędników pisze Aleksandra Hac na łamach Gazety Wyborczej Łódź – „język planistów jest trudny i wiele osób go nie...
Na portalu newsdemocratleader.com można przeczytać artykuł o problemach związanych z działalnością CSR-ową amerykańskich producentów żywności. Autorka artykułu Anne Keller zauważa, że Amerykanie robiąc spożywcze zakupy przywiązują coraz większą wagę do tego, czy firma produkująca żywność działa...



