środa, 4 czerwca, 2025

Search: Sample

PR-owskie narzędzia

Małgorzata Mierżyńska w dodatku do Pulsu Biznesu pisze o narzędziach najczęściej wykorzystywanych w public relations. Zgodnie ze słowami autorki „blogi, RSS, SEO PR, biura prasowe online, fora internetowe to dla wielu piarowców jeszcze tereny grząskie i...

NSZZ Solidarność z On Board PR

Firma On Board PR będzie realizować działania PR-owskie wspierające program „Niskie płace barierą rozwoju Polski”. Celem projektu zainicjowanego przez Solidarność jest promocja podwyżek płac. On Board PR ma współpracować z NSZZ Solidarność do czerwca. Niezależny Samorządny...

Jak wybrać najlepszą agencję?

O tym, w jaki sposób wybrać odpowiednią agencję PR można przeczytać w dodatku do Pulsu Biznesu. Jak pisze Urszula Światłowska w swoim artykule „szefowie mniejszych firm często nie do końca rozumieją, czym jest public relations. (...)...

Brak wyników

spot_img