środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Kampania Amerykańskiego Stowarzyszenia Piekarzy. Marketing konsumencki

Podmiot realizujący program: Fleishman-Hillard Grupa docelowa: Głównym adresatem przekazu były osoby, które mają w Ameryce największy wpływ na konsumpcję spożywczą: zajmujące się domem kobiety. Stanowią tam one 80% robiących zakupy spożywcze. To społeczność 34 milionów mam,...

W oświadczeniu REPR rozpowszechniana jest nieprawdziwa informacja

Kuba Wajdzik pisze na portalu mediaFM.net o reakcji Instytutu Monitorowania Mediów na oświadczenie Rady Etyki PR w sprawie arbitrażu REPR w sporze pomiędzy IMM a Markiem Woźniakiem. Wajdzik m.in. cytuje fragment dokumentu: „Skład REPR jest ośmioosobowy, przy...

Etyka w Radzie Etyki Public Relations

Gdy po szeregu oszczerstw pod adresem PRoto i Instytutu Monitorowania Mediów ze strony Marka Woźniaka, szefa konkurencyjnej firmy NetPR.pl, która m.in. monitoruje Internet (i zarazem założyciela InternetPR), spółki PRoto i IMM zdecydowały się skierować pozew do...

Brak wyników

spot_img