Search: Sample
Lubelskie wydanie Gazety Wyborczej informuje o ogłoszonym właśnie konkursie na logo Lublina. Jest to inicjatywa Biura Marketingu Miasta, które przewiduje, że odpowiedzą na nią agencje reklamowe, public relations oraz „wolni strzelcy”. Michał Krawczyk, szef Biura, stwierdził,...
W mijającym tygodniu w prasie, Internecie i na własnej skrzynce mailowej redakcja PRoto wyszukała 14 ogłoszeń o pracę skierowanych do osób zajmujących się komunikacją. Firmy rekrutacyjne dla swoich klientów poszukiwały m.in. specjalisty ds. marketingu i PR oraz junior...
W Rzeczpospolitej można przeczytać o realizowanych właśnie kampaniach promocyjnych polskich miast. Autorka artykułu w skrócie przedstawia główne założenia inicjatyw kształtujących wizerunek Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Warszawy: „Na ulicach i w mediach trwa festiwal kampanii promocyjnych...



