sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Wizerunek cenny i opłacalny

„Przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że warto zarządzać wizerunkiem firmy tak, jak zarządza się jej innymi aktywami” – pisze Jolanta Tkaczuk w magazynie ProKREACJA. Autorka opisując zagadnienie wizerunku definiuje je jako „obraz, podobiznę, symbol, wyobrażenie”...

Marka miasta

Dziennik zamieścił artykuł Urszuli Światłowskiej na temat promocji miast. Zdaniem autorki „zdecydowana większość miast wciąż albo nie dostrzega korzyści, jakie może czerpać dzięki promocji, albo nie wie, jak się do tego zabrać”. Światłowska zwraca uwagę na,...

Marki Wysokiej Reputacji

W drugiej edycji badania reputacji marek PremiumBrand, przyznano tytuł Marki Wysokiej reputacji 71 markom konsumenckim oraz 10 markom korporacyjnym (biznesowym). Szczegółowe wyniki PremiumBrand 2007 zostaną upublicznione na uroczystej Gali 31 maja w Hotelu Intercontinental w Warszawie....

Brak wyników

spot_img