poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Search: Sample

Pozytywnie o Polakach, źle o rządzie

Z najnowszego raportu „Zagraniczne telewizje o Polsce” IMM-u wynika, że w marcu zagraniczne stacje telewizyjne mówiły o Polsce ponad dwukrotnie częściej niż w lutym. W analizowanych materiałach widać wyraźny rozdźwięk pomiędzy pozytywnymi informacjami o Polakach, a...

Wsparcie w kryzysie

Magazyn Eurobuild Poland zamieścil artykuł poświęcony współpracy firm deweloperskich z agencjami PR. Autorka, Ewa Andrzejewska, skupiła się na możliwości wsparcia, jakie deweloper może w trudnej sytuacji otrzymać od zewnętrznej firmy public relations. Andrzejewska przytoczyła przypadek firmy...

Czy dla kampanii PR Wikipedia to zło konieczne?

Tekst polemiczny Sally Falkow, prezesa i starszego stratega w firmie ExpansionPlus W wydanym w tym tygodniu oświadczeniu firma Kellen Communications informuje, że dokonuje korekty artykułów na temat klientów i zamieszcza je w Wikipedii, stosując się do...

Brak wyników

spot_img