piątek, 12 grudnia, 2025

Search: Sample

Zarządzanie marką z Superbrands

21 marca w warszawskiej SGH odbędzie się wykład Ewy Lis, menadżera ds. marketingu i PR korporacyjnego oraz rzecznika prasowego Hewlett-Packard Polska. Jego tematem będą elementy budujące znaczenie marki na przykładzie HP. Jest to kolejne z cyklu...

Zmiany na pokładzie

Emilia Mitura-Rudzka awansowała na stanowisko Senior account executive’a, a do zespołu agencji On Board dołączyły dwie nowe osoby. Mitura-Rudzka jest zaangażowana w projekty public relations prowadzone przez agencję m.in. dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W...

Direct Publishing Group dla Dom Development

Wydawnictwo Direct Publishing Group stworzyło pismo dla firmy deweloperskiej Dom Development. Kwartalnik zatytułowany Dom Development Magazyn dla Klientów ma stać się platformą komunikacyjną z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (kk)

Brak wyników

spot_img