Search: Sample
Na łamach Trendy Food można znaleźć artykuł poświęcony zróżnicowaniu rozumienia terminów „PR” i „marka”. Zdaniem autora tekstu, Przemysława Pająka, definicji jest tak wiele, jak wielu specjalistów w branży, o czym świadczyć może choćby zgromadzenie odpowiedzi na...
1 grudnia rozpoczyna się kampania mająca na celu zmniejszenie ilości zakażeń HIV/AIDS. Jej organizatorem jest Krajowe Centrum ds. AIDS, autorem - agencja Saatchi & Saatchi. W kampanii wykorzystane zostaną takie nośniki, jak prasa, internet, outdoor, a także...
Znamy już najnowsze wyniki rozpoznawalności i skuteczności kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki”. Ogłosiło je Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, organizator akcji, a przeprowadził - Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Według nich aż 97%, którzy zauważyli akcje promujące mleko, pamięta...