Search: Sample
Portal theglobeandmail.com opisuje i ocenia działania antykryzysowe linii lotniczych JetBlue. Celem przeprowadzonej przez firmę dynamicznej i, jak ocenia autor artykułu, agresywnej kampanii było zminimalizowanie negatywnych skutków, jakie wywołał całkowity paraliż ruchu lotniczego, spowodowany złymi warunkami atmosferycznymi....
W tegorocznej, dziewiątej edycji Impactorów agencja Rowland wygrała w kategorii: Najbardziej podziwiana agencja PR roku. W uzasadnieniu napisano, że nagrodę przyznano: „za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy”. Rowland Communications została nagrodzona w...
Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową na polskim rynku usługę – ogólnopolską bazę kontaktów do dziennikarzy. Aktualnie w bazie znajduje się ponad 5500 nazwisk pogrupowanych na 61 tematów. Do ponad 70% z nich dostępne są bezpośrednie adresy...



