Search: Sample
W Dzienniku Marcel Łoziński odpowiada na pytania na temat swojego najnowszego dokumentu „Jak to się robi”. Film powstał na podstawie obserwacji reżysera poczynionych w trakcie kilkuletniego przypatrywania się pracy Piotra Tymochowicza. Łoziński, pytany o początki współpracy...
Najlepsze projekty sponsoringowe realizowane przez polskie przedsiębiorstwa zostały nagrodzone na finałowej Gali konkursu Arts & Business Awards 2006. Statuetki zostały przyznane firmom za sponsoring w obszarze kultury oraz instytucjom kulturalnym za profesjonalne umiejętności w zarządzaniu. Organizatorem...
Echo Katolickie zamieściło wywiad z Krzysztofem Górskim, prezesem Instytutu Marketingu Politycznego. Rozmowa dotyczyła zagadnień wizerunku polskich polityków oraz technik wykorzystywanych przy jego tworzeniu. Górski zauważył, że: „Politycy w Polsce już poznali potęgę wizerunku. Już nie lekceważą...