niedziela, 18 maja, 2025

Search: Sample

Negatywny PR – nieświadomość bywa zgubna

Negatywne działania public relations od pewnego czasu znalazły się na celowniku mediów, zastanawiających się jednak tylko nad tym, jak daleko agencja PR-owska może posunąć się w kreowaniu negatywnego wizerunku konkurencyjnej, w stosunku do obsługiwanego przez nią...

Wizerunkowa kampania Krakowa

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa pod hasłem „Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania”. Celem przedsięwzięcia jest przedłużenie sezonu turystycznego, zwłaszcza podczas weekendów. Kreacja została oparta o widok Rynku Głównego, najbardziej rozpoznawalnego elementu Krakowa, który jednocześnie ma nawiązywać do obchodów...

Help: A Day in the Life

Tytuł projektu:„Help: A Day in the Life” Golden World Awards w konkursie IPRA w kategoriach: Social Responsibility oraz PR on a ShoestringPodmioty realizujące projekt:Weber Shandwick, UK dla War Child Grupa/grupy docelowe:- przedstawiciele rynku muzycznego;- główne media (jako źródło rozpowszechnienia...

Brak wyników

spot_img