Search: Sample
W podhalańskim wydaniu Dziennika Polskiego znajdujemy artykuł dotyczący nieskutecznej promocji Zakopanego. Podczas spotkania Komisji Kultury, które odbyło się 7 lutego, wysunięto sporo zarzutów pod adresem źle funkcjonującej promocji miasta. Andrzej Kawecki z Tatrzańskiej Izby Gospodarczej uważa,...
Marketing w praktyce zamieszcza artykuł poświęcony tematyce badań wizerunkowych. Jego autor Marcin Leszczyński zwraca uwagę na to, iż „budowanie kultury marki, a więc jej wizerunku (...) możliwe jest tylko wtedy, gdy skoordynuje się działania na wszystkich...
Na łamach toruńskiego wydania Gazety Wyborczej ukazał się wywiad z Jarosławem Nadolskim z PR-owskiej agencji ICD. Rozmówca odpowiadał na pytania związane z najbardziej skutecznymi sposobami promocji Torunia. Uważa, że działania promocyjne miasta przede wszystkim powinny skupiać...



