czwartek, 10 lipca, 2025

Search: Sample

Public relations branż kontrowersyjnych

5 grudnia rozpocznie się dwudniowy kongres „Skuteczne Public Relations branż kontrowersyjnych – Alkohole i Tytoń”. Jego organizatorem jest ECU-Marketing. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak ważne jest posiadanie spójnego wizerunku, zwłaszcza firm z branży kontrowersyjnej, kształtowanie government...

Kryzys w Jelfie

W Gazecie Prawnej można przeczytać o wizerunkowych konsekwencjach afery związanej z lekiem na alergię – Corhydronem. Według artykułu po tym, jak okazało się, że wprowadzony przez Jelfę lek jest wadliwy, firma powinna była szybciej zareagować na postawione...

Zagraniczne telewizje o Polsce

W Magazynie 24 godziny pojawił się materiał dotyczący wizerunku Polski w zachodnich stacjach telewizyjnych. Przytoczono wnioski płynące z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów „Zagraniczne telewizje o Polsce”. Jak wynika z analizy, widz z zagranicy mógł dowiedzieć się, że...

Brak wyników

spot_img