Search: Sample
Rynek lubi przejrzystość i dane liczbowe. Public relations opiera się na prowadzeniu kompleksowych działań, a jego rezultaty są złożone i widoczne dopiero po dłuższym czasie od ich rozpoczęcia. Dlatego PR często spotyka się z głosami kwestionującymi...
Amerykański Departament Skarbu zapłaci, w ciągu najbliższych 5 lat, 36 milionów dolarów agencji Burson-Marsteller PR. Agencja ma wypromować nowo zaprojektowane banknoty: pięcio- i studolarowy. Ministerstwo chce, by informacja o zabezpieczeniach na banknotach, optycznie zmiennym typie atramentu i...
Sekretarz Stanu Condoleezza Rice, szef dyplomacji Karen Hughes wraz z Public Relations Coalition uczestniczyły w konferencji dotyczącej dyplomacji. Podczas spotkania zaproponowane zostało „odpolitycznienie” wizerunku USA, m. in. poprzez przeniesienie akcentu z polityki na biznes. Mary Lou Quinlan (Marketing Executive) powiedziała: „Czas,...



