Search: Sample
Puls Biznesu zamieszcza rozmowę z Krzysztofem Górskim, prezesem Instytutu Marketingu Politycznego, dotyczącą strategii PiS-u po aferze z tzw. „taśmami prawdy”. Jego zdaniem „Samoobrona umiejętnie stworzyła sytuację, którą można porównać do tzw. czarnego PR-u”, a politycy PiS-u...
We wrześniu w zespole agencji Feedback/Hill & Knowlton nastąpiły zmiany. Do firmy dołączyła Gabriela Abramczuk, a Wojciech Cieślukowski awansował na stanowisko Dyrektora Działu PR Korporacyjnego i Public Affairs. Abramczuk, dotąd związana z agencją Rowland Communications, objęła...
Amerykańska agencja 5W Public Relations poinformowała o rozpoczęciu współpracy z kolejnymi klientami. Znaleźli się wśród nich artyści: Snoop Dog, Chamillionaire, Kelis i Pamela Anderson. Agencja ma przygotować i przeprowadzić strategiczne kampanie medialne dla swoich klientów, których...