Search: Sample
Rozpoczęła się kampania społeczna „Autyzm i praca - nie wykluczam”. Główne elementy kampanii to reklamy prasowe stylizowane na ogłoszenia rekrutacyjne oraz spoty kinowe w reżyserii Konrada Niewolskiego, przedstawiające rozmowę pracodawcy z potencjalnym pracownikiem. Merytoryczną częścią...
Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z firmą Warsfoll. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację public relations związaną z produktami firmy przeznaczonymi dla branży budowlanej i samochodowej, będzie również odpowiadać za budowanie wizerunku korporacji wg założeń określonych w...
Elżbieta Isakiewicz w Newsweeku zamieściła artykuł o wizerunku prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Styl obecnej prezydentury przedstawia w kontekście doświadczeń gen. de Gaulle’a i określa go mianem „stylu monumentalnego”. Autorka scharakteryzowała wizerunki obecnych, jak i minionych prezydentur, a...



