Search: Sample
Na łamach Gazety Olsztyńskiej wypowiedział się Wojciech Szalkiewicz, specjalista ds. kreowania wizerunku z Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Odpowiadał na pytania dotyczące najnowszego pomysłu wizerunkowego Romana Giertycha, jakim było zamieszczenie płatnych ogłoszeń ministra przedstawiających go...
W dodatku do Nowości można przeczytać artykuł dotyczący najczęściej zalecanych i najbardziej skutecznych narzędzi public relations dla małych, średnich i dużych firm, wykorzystywanych do kreowania ich wizerunku. Autorzy tekstu Jarosław Nadolski i Zdzisław Raczyński piszą, że...
Jak informuje portal bulldogreporter.com za MoneyNews.com, amerykański przemysł paliwowy, który przez lata nie cieszył się dobrą opinią wśród konsumentów, postanowił zmienić swój wizerunek. W tym celu w 2007 roku zamierza rozpocząć wieloletnią kampanię, na którą przeznaczy...



