Search: Sample
1,5 miliarda wrażeń związanych z markami wytwarza codziennie, na zasadzie marketingu szeptanego, 15 procent konsumentów. Są oni „odpowiedzialni” za 1/3 wszelkich działań WOM. Badanie pokazuje różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w kontekście oddziaływania marketingu szeptanego.Okazuje się,...
Jak informuje Gazeta Wyborcza firma PR-owska PBL wygrała przetarg na obsługę Jastrzębskiej Spółki Węglowej. PBL ma przekonać górników, by zgodzili się na wprowadzenie spółki na giełdę. Szefowie JSW 15 grudnia przedstawią na radzie nadzorczej plany inwestycji...
Agencja Partner of Promotion pozyskała nowego klienta. Jest nim Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny. Agencja będzie doradzała przy tworzeniu założeń strategii budowy wizerunku na lata 2007-2009. Klienta zdobyto na drodze przetargu. Umowa została podpisana na czas realizacji...



