poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Search: Sample

Praktyka i teoria w nauce PR-u

PRSA wydało raport „The Professional Bond” dotyczący edukacji w dziedzinie public relations. Jego twórcy zgodzili się co do tego, że nauka PR-u jest jeszcze stosunkowo młoda i popularyzowana głównie przez praktyków, którzy zdobywali wiedzę raczej poprzez...

Biznes społecznie zaangażowany

W poniedziałek, 4 grudnia, przed galą wręczenia nagród Filary Polskiej Gospodarki przyznawanych przez Puls Biznesu, odbyła się konferencja poświęcona etyce w biznesie i CSR-owi. Jej tematem był biznes społecznie zaangażowany oraz miejsce etyki i odpowiedzialnego biznesu...

O wizerunku na konferencji

7 grudnia rozpocznie się dwudniowa konferencja pt.: „Wizerunek” poświęcona tematyce wizerunku przedsiębiorstwa. Jej uczestnicy będą mogli ujrzeć kwestie wizerunkowe przedsiębiorstwa oczami marketingowca – specjalisty od PR oraz oczami prezesa – menedżera zarządzającego firmą i jej marką,...

Brak wyników

spot_img