Search: Sample
Agencja TBWA/PR w ramach współpracy z firmą Corex rozpoczęła kampanię Antyprezent Świąteczny. Akcja w żartobliwy sposób odwołuje się do tematyki nieudanych prezentów i przedstawia ofertę produktów Corex jako propozycję Superprezentów. Działania agencji koncentrują się na komunikacji...
Szef zlecił Ci przygotowanie konferencji, a Ty nie wiesz, kto wydrukuje materiały prasowe? Zmieniasz logo dla firmy klienta i zastanawiasz się, komu to zlecić? Znajomi doradzili Ci jakiś ośrodek, ale jak dowiedzieć się gdzie on jest? Dzięki wyszukiwarce w...
Mel Gibson, amerykański aktor i reżyser korzysta z technik PR, aby wspomóc kampanię promocyjną swojego najnowszego filmu „Apokalipsa”. Stratedzy pracujący dla Gibsona zaplanowali działania skierowane do mniejszości latynoskiej w USA, której przodków dotyczy film. Akcja ta...



