piątek, 26 grudnia, 2025

Search: Sample

Reputacja firmy

Tomasz Obłój na łamach Harvard Business Review zastanawia się, czy w reputację zawsze warto inwestować. Przez reputację rozumie on „jeden z tych niematerialnych zasobów, na które teoretycy zarządzania często wskazują jako kluczowe dla uzyskania długookresowej przewagi...

Blog – odkryte i nieodkryte

Harvard Business Review zamieszcza artykuł dotyczących blogów jako wciąż nowego narzędzia kreowania wizerunku. W USA coraz popularniejsze stają się blogi korporacyjne. Posiadają je już takie firmy, jak General Motors, Microsoft, Boeing, Kodak, McDonalds czy też stacja telewizyjna...

Tymochowicz o wizerunku PiS-u

Trybuna zamieszcza rozmowę z Piotrem Tymochowiczem dotyczącą wizerunku partii politycznej PiS. Zdaniem specjalisty w świetle ostatnich wydarzeń wizerunek premiera Jarosława Kaczyńskiego, a także reprezentowanej przez niego partii jest „trochę rozwarstwiony. (…) Widać bardzo silną tendencję do...

Brak wyników

spot_img