Search: Sample
Instytut Spraw Publicznych organizuje konferencję „Wzajemny wizerunek Polaków i Francuzów: 2000 – 2006”. Mają być na niej zaprezentowane wyniki badań sondażowych przeprowadzonych w Polsce oraz we Francji przez Instytut Spraw Publicznych. Obraz Polski i Francji wyłaniający się z...
Just rozpoczęła kampanię wizerunkową dla spółki PKP Intercity. Głównym nośnikiem kampanii będą billboardy zlokalizowane przy głównych arteriach komunikacyjnych oraz na trasach wylotowych z 7 największych aglomeracji. Mają one za zadanie zmienić przyzwyczajenia kierowców, uważających samochód za...
CFO Magazyn Finansistów zamieszcza artykuł dotyczący wizerunku Polski na tle innych krajów świata. Zadłużenie skarbu państwa, wysokie bezrobocie, kryzys służby zdrowia i wymiaru sprawiedliwości to tylko niektóre spośród wymienianych aspektów polskiego wizerunku za granicą. Zgodnie ze...



