sobota, 27 grudnia, 2025

Search: Sample

Zmiany w STX JAMBOREE

Od połowy września agencja marketingu muzycznego STX JAMBOREE powiększyła się o Dział Marketingu i Public Relations. Do Łukasza Mielniczuka i kierującej działem Katarzyny Wołobujewej-Bury, dołączyła Agata Jarczewska. Objęła ona stanowisko Specjalisty ds. PR; dotychczas była związana...

Wizerunek gwiazd

„Bycie gwiazdą i finansowy sukces nie mają niestety nic wspólnego z walorami artystycznymi” – pisze na łamach Dziennika Tomasz Kamyk. W swoim artykule informuje o kształtowaniu wizerunku znanych z mediów osób przez profesjonalne firmy i specjalistów...

Polski lobbing w UE

The Warsaw Business Journal porusza temat polskiego lobbingu towarzyszącego pracom parlamentu UE. Autorka artykułu, Katarzyna Dębek, ocenia aktywność i skuteczność polskich lobbystów i porównuje ich działania z pracą ich zagranicznych odpowiedników. W artykule przytoczone zostały opinie...

Brak wyników

spot_img