niedziela, 28 grudnia, 2025

Search: Sample

Wojciech Jabłoński

Absolwent Instytutu Dziennikarstwa oraz Instytutu Stosunków Międzynarodowych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (gdzie ukończył również specjalizację „Marketing medialny i public relations”). Czteroletnie studia doktoranckie odbywał w Szkole Nauk Społecznych przy Instytucie Filozofii i Socjologii...

Natalia de Barbaro

Absolwentka psychologii i socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie w Instytucie Psychologii prowadzi autorski kurs „Doradztwo polityczne w praktyce”. Specjalizuje się w marketingu politycznym. Doświadczenie zdobywała m.in. jako stażystka w Kongresie Stanów Zjednoczonych (1991 rok). Była konsultantką i...

Wiesław Gałązka

Dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i PR. Niezależny konsultant polityczny i doradca ds. wizerunku w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych w...

Brak wyników

spot_img