Search: Sample
Lokalne wydanie Gazety Wyborczej w Opolu zamieściło tekst o wątpliwościach wokół promocji miasta. Autorka, Dorota Wodecka-Lasota, stawia pytanie o efekty pracy wydziału promocji w opolskim Urzędzie Wojewódzkim. Zdaniem autorki i cytowanych przez nią anonimowych pracowników opolskiego...
Forbes zamieszcza komentarz Rafała Szymczaka dotyczący branży PR w Polsce. Szymczak wypowiada się w kontekście niedawno zakończonego konkursu Impactory. Uważa, że 2005 rok był dla branży „co najmniej dobry”, a wartość rynku PR w Polsce wyniosła około...
TV Biznes wyemitowała materiał poświęcony polityce komunikacyjnej spółek po debiucie giełdowym. Piotr Szczepański, prezes zarządu Pert Public Relations, wymienił dwa narzędzia, dzięki którym można przedłużyć pozytywne efekty debiutu giełdowego.Pierwsze z nich to relacje mediowe, które określa jako...



