środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

„Bądź widoczny – widocznym lepiej”

Cityboard Media wspiera i promuje bezpieczeństwo na polskich drogach. Akcja „Bądź widoczny – widocznym lepiej” to inicjatywa z Poznania, której celem jest popularyzacja używania kamizelek odblaskowych wśród kierowców samochodów i motocykli oraz rowerzystów. Prowadzone działania...

Projekt „Wyślij wiadomość” zakończony

Zakończył się projekt Grupy Żywiec „Wyślij wiadomość”. Stronę przedsięwzięcia odwiedziło pół miliona użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów. 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. W projekcie „Wyślij wiadomość” mógł wziąć udział...

Optimum PR Mediatouch Group

Agencja Optimum PR będzie współpracować z grupą marketingowo-wydawniczą Mediatouch Group. Działania obejmą kształtowanie wizerunku grupy i będą się koncentrować na promocji jej trzech tytułów prasowych. Mediatouch Group oraz Optimum PR nie wykluczają rozwoju współpracy nad realizacją...

Brak wyników

spot_img