Search: Sample
Cityboard Media wspiera i promuje bezpieczeństwo na polskich drogach. Akcja „Bądź widoczny – widocznym lepiej” to inicjatywa z Poznania, której celem jest popularyzacja używania kamizelek odblaskowych wśród kierowców samochodów i motocykli oraz rowerzystów. Prowadzone działania...
Zakończył się projekt Grupy Żywiec „Wyślij wiadomość”. Stronę przedsięwzięcia odwiedziło pół miliona użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów. 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. W projekcie „Wyślij wiadomość” mógł wziąć udział...
Agencja Optimum PR będzie współpracować z grupą marketingowo-wydawniczą Mediatouch Group. Działania obejmą kształtowanie wizerunku grupy i będą się koncentrować na promocji jej trzech tytułów prasowych. Mediatouch Group oraz Optimum PR nie wykluczają rozwoju współpracy nad realizacją...



