środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

PR – media relations czy komunikacja?

W branżowym dodatku do Pulsu Biznesu znajdujemy informację o tym, w jak uproszczony sposób firmy rozumieją działania public relations. W przypadku wielu przedsiębiorstw PR ogranicza się do pisania i rozsyłania informacji prasowych do mediów. „Agencja lub...

Świetlana przyszłość PR-u w Polsce

W dodatku do Pulsu Biznesu znajdujemy obszerny artykuł dotyczący rozwoju branży public relations w Polsce. „Rosną obroty agencji PR, ich usługami interesują się coraz mniejsze firmy” – pisze Urszula Światłowska, autorka artykułu. Według szacunków ZFPR wartość...

Chalupec ponownie liderem

Według rankingu „Bossowie polskiej gospodarki” Igor Chalupec, prezes PKN Orlen okazał się najpopularniejszą postacią medialną spośród szefów największych firm w Polsce w styczniu 2006 roku. Po dwóch miesiącach przerwy wrócił na miejsce lidera. Kolejne miejsca zajęli:...

Brak wyników

spot_img