czwartek, 18 grudnia, 2025

Search: Sample

PR-owskie zmiany w Ozonie

Tomasz Kępiński został Szefem działu PR w wydawnictwie Ozon Media. Mirosława Łomnicka, dotychczasowa dyrektor ds. marketingu i PR, odeszła z firmy. Zmiany organizacyjne są związane z rozpoczęciem realizacji nowej strategii marketingowej Ozonu. Jest już gotowy...

Dwie nowe osoby w Toolbox

Do zespołu agencji Toolbox Creative Communications dołączyły dwie nowe osoby. Stanowiska Account Executive objęli Miron Niewiadomski oraz Ewa Pliszka. Ewa Pliszka jest socjologiem, absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, specjalizuje się w komunikowaniu i mass mediach....

Książkowy projekt komunikacyjny

W ramach działań z zakresu komunikacji wewnętrznej, europejska sieć Pleon wydała książkę „Smile for Europe”. Autorami tej publikacji są pracownicy Pleonu, a projekt był realizowany we wszystkich oddziałach sieci. 650 osób z 25 krajów UE...

Brak wyników

spot_img