Search: Sample
Rzeczpospolita zamieściła artykuł poświęcony wizerunkowi przedsiębiorcy prywatnego. Analizując wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Rzeczpospolitej przez GfK, autorka podkreśla, że prywatni przedsiębiorcy nie są w Polsce lubiani. Najgorszą opinią cieszy się ich postawa etyczna. Przez większość ankietowanych...
15 lutego Stowarzyszenie Koliber zainicjowało kampanię społeczną „Moje Dziecko Ma Znaczenie”. Jej celem jest podniesienie świadomości lekarzy, rodziców, a także całego społeczeństwa na temat problemu nowotworów wśród dzieci oraz zwrócenie uwagi na potrzebę wczesnego wykrywania...
Gazeta Wyborcza opublikowała artykuł o rozwoju turystyki i kształtowaniu wizerunku Wrocławia. Dzięki sprawnym działaniom promocyjnym w zeszłym roku miasto odwiedziło ponad milion turystów. To dla nich Wrocław rozszerza swoją ofertę turystyczną i rozbudowuje infrastrukturę. Dużą...



