piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

Kampania „Dobrze śpij – aktywnie żyj”

On Board PR poprowadzi ogólnopolską kampanię edukacyjną „Dobrze śpij – aktywnie żyj” dotyczącą problemu bezsenności. Cele programu to m.in. zwiększenie wiedzy Polaków na temat zaburzeń snu, rozwijanie umiejętności samodzielnego rozpoznania bezsenności, profilaktyki oraz zasad higieny...

Wspólna kampania przeciw rakowi

Headlines Brand & Corporate Communication we współpracy z Activeweb Medical Solutions przygotowała stronę internetową poświęconą kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”. Strona www.hpv.pl, została stworzona zarówno z myślą o kobietach, jak i środowisku medycznym, dla...

Public relations telewizji

Telewizja jest specyficznym podmiotem prowadzącym działania public relations. Z jednej strony - przedsiębiorstwem, które jak każde inne ma generować zyski. Z drugiej - kanałem komunikacji, który za pomocą własnych środków bez problemu dociera do odbiorców. Jest...

Brak wyników

spot_img