Search: Sample
Na łamach Życia Warszawy możemy przeczytać artykuł o wizerunku premiera Kazimierza Marcinkiewicza. Znalazł się w nim komentarz Leszka Millera, który docenia umiejętności socjotechniczne swojego następcy. „Tajemnicą poliszynela jest, że strategią medialnej ofensywy premiera czuwają dwaj...
Express Bydgoski donosi o kłopotach z wizerunkiem MZK w Bydgoszczy. „Papierosy palone podczas jazdy, głośna muzyka, nie zawsze schludny wygląd” – to elementy, które zdaniem autora artykułu niekorzystnie wpływają na postrzeganie firmy”. Szef Wydziału Kultury...
Głos Koszaliński donosi o kampanii wizerunkowej przedsiębiorstwa Miejska Energetyka Cieplna. Hasłem przewodnim kampanii jest „Bezpieczne ciepło”. Wykorzystano w niej postać matki z dzieckiem, która ma symbolizować bezpieczeństwo i niezawodność. Kampania została opracowana przez agencję Prometheus Public...



